logotype
grudzień 2018
P W Ś C Pt S N
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
 

 Pobierz plakat -
 grudzień 2018

 
KUP BILET
 

 

Sponsor Strategiczny PFB

energa

Główny Sponsor PFB
Mecenas Kultury

logo PGE Energia Ciepa SA pionCMYK 1

SCHEMAT OŚWIETLENIA SCENY PDF

UWAGA!
Gdańskie Centrum Muzyczno Kongresowe na bieżąco uzupełnia sprzęt o najnowsze zdobycze techniki. Dlatego w celu ustalenia aktualnego zasobu sprzętu gorąco zapraszam na naszą stronę internetową:
www.filharmonia.gda.pl

Kontakt ze sp. ds. Oświetlenia:
Michał Kamiński
+ 48 507 646 240
 


Sprzęt dostępny w Polskiej Filharmonii Bałtyckiej:

  • 17 x Compulite Luna Yoke (Pan, Tilt, Focus) + 17 x Selecon Arena High Performance Fresnel 2000W with Barndoors.
  • 7 x Selecon Arena High Performance Fresnel 2000W with Barndoors
  • 8 x Martin MAC 700 Profile
  • 6 x Clay Paky A.leda K20 B-EYE
  • 16 x Lighting Innovation MotorYoke 2 (Pan, Tilt, Focus, Iris)
  • 16 x ETC Source Four LED Series 2 Lustr (4 x 19°; 6 x 26°; 8 x 36°)
  • 2 x FollowSpot Robert Juliat Topaze 1200HMI
  • 1 x GrandMA 2 Full Size with Backup


Infrastruktura na/pod stropem:

  • 28 x Telescope TLM 120 firmy M.T.S , udźwig 50kg – uchwyt TV Spigot (nad sceną)
  • 6 x Sztankiet o szerokości około 3m I udźwigu 120kg (front)
  • 3 x Kratownica Eurotruss FD44 o szer. 11m czarna o udźwigu 500kg każda.


Zasilanie dostępne na Sali koncertowej:

  • zasilanie 63A – po lewej i prawej stronie sceny
  • zasilanie 32A – po prawej stronie sceny (uwaga gniazdo jest dołączone do istniejącego gniazda 63A)
  • zasilanie 3 x 32A na stropie
  • zasilanie 2 x 32A dostępne na kratownicach oświetleniowych 2 i 3
  • Dodatkowe większe zapotrzebowania – wymagają uzgodnień z elektrykiem i wymagają dodatkowych przewodów, celem przyłączenia do rozdzielnii głównej.


Przyłącza DMX:

Istnieją dwie możliwości wpięcia się do systemu, każdy wymaga doprowadzenia przewodów do loży centralnej na Sali.

  • przyłącza DMX (trzy linie A,B,C)
  • przyłącze Ethernetowe pracujące w systemie MA-NET, ewentualnie MA-NET2, ARTNET

Graficzne rozmieszczenie sprzętu przedstawione jest w załączniku.


wymiary sceny :

scena dolna: 12,50 m x 10 m
scena górna: 12,50 m x 4,50 m


Zasady współpracy:

Gdańskie Centrum Muzyczno Kongresowe na bieżąco uzupełnia sprzęt o najnowsze zdobycze techniki. Celem aktualnej sytuacji sprzętowej niezbędny jest kontakt ze sp. ds. oświetlenia.

Prosimy o przesyłanie Riderów oświetleniowych zespołów na adres:

Prosimy o wysyłanie szczegółowych harmonogramów godzinowych, montaży,prób, charakteru imprezy, ustawień na scenie zespołów, kabaretów, prowadzących etc.

Do sprzętu zawsze oferujemy nadzór sp. ds. oświetlenia lub elektryka, w cenie wynajmu obiektu. Realizacja oświetlenia wymaga dodatkowych, indywidualnych ustaleń ze specjalistą ds. oświetlenia Michałem Kamińskim, Tel.: 507-646-240

Organizator jest zobowiązany do kontaktu i konsultacji ze sp. ds. oświetlenia w każdym przypadku, nawet w sytuacji, gdy sprzęt zainstalowany w obiekcie nie jest używany.


Firmy zewnętrze:

Wszystkie firmy zewnętrzne, które planują wykorzystać swój sprzęt i skorzystać z oświetlenia dostępnego w obiekcie, muszą przedstawić projekt i uzgodnić zasady współpracy obu systemów z odpowiednim wyprzedzeniem. Nie w dniu imprezy!

W przypadku zaistnienia potrzeby modyfikacji ustawienia zainstalowanego sprzętu (przewieszanie, dowieszanie, zdejmowanie) wymagają zgody Specjalisty ds. oświetlenia. Jakiekolwiek modyfikacje są możliwe jedynie w wyjątkowych sytuacjach.

 

Podwieszanie:
Dowieszenie sprzętu do stropu jest dozwolone jedynie w punktach oznaczonych na planie. Wszystkie podwieszenia wymagają użycia atestowanych zawiesi (również przeciwpożarowo) oraz dodatkowych zabezpieczeń po podwieszeniu. Wszystkie inne punkty, przy podwieszaniu elementów cięższych niż 30kg wymagają przeliczenia stropu przez konstruktora, co wymaga czasu i jest związane z dodatkową opłatą. Nie gwarantujemy zgody konstruktora, oraz uprzedzamy, że dokonanie nieautoryzowanych punktów podwieszeń, lub zastawienie wyjść ewakuacyjnych przez technikę może spowodować zablokowanie lub opóźnienie imprezy do czasu usunięcia niedozwolonych instalacji.

Wszystkie dodatkowe podwieszenia wymagają użycia atestowanych zawiesi (również przeciwpożarowo) oraz dodatkowych zabezpieczeń po podwieszeniu. Niedozwolone są sznurki, zawiesia poliestrowe, nieatestowane szekle, podwieszanie się do konstrukcji stalowej dachu!

Wszystkie potrzeby zadymiania Sali w czasie prób i koncertów – wymagają szczegółowych uzgodnień z miejscowym strażakiem tydzień przed imprezą.. Nie uzgodnienie tych elementów może skutkować brakiem możliwości blokady systemu przeciwpożarowego i brak możliwości zadymienia Sali. Wywołanie fałszywego alarmu pożarowego, będzie skutkowało odpowiedzialnością finansową organizatora. Potrzebę zadymiania Sali należy zgłaszać odpowiednio wcześniej, nie w dniu imprezy!

Followspot:
Obsługa reflektorów prowadzących jest po stronie organizatora. W razie potrzeby istnieje możliwość zatrudnienia dodatkowej obsługi na miejscu. W tym przypadku prosimy kontaktować się ze Sp. ds. oświetlenia w celu ustalenia szczegółów.
UWAGA! Nie dysponujemy systemem komunikacji pomiędzy realizatorem oświetlenia a reflektorami prowadzącymi.

Dymy i Hazery:
Wszystkie potrzeby zadymiania Sali w czasie prób i koncertów – wymagają szczegółowych uzgodnień z miejscowym strażakiem tydzień przed imprezą. Nie uzgodnienie tych elementów może skutkować brakiem możliwości blokady systemu przeciwpożarowego i brak możliwości zadymienia Sali. Wywołanie fałszywego alarmu pożarowego, będzie skutkowało odpowiedzialnością finansową organizatora. Potrzebę zadymiania Sali należy zgłaszać odpowiednio wcześniej, nie w dniu imprezy!


Zasady współpracy:

W przypadku wynajmu którejkolwiek z sal Filharmonia zapewnia podłączenie do systemu nagłośnieniowego (L+P+Bass) oraz nadzór techniczny sp. ds. akustyki w cenie wynajmu obiektu. Realizacja nagłośnienia wymaga dodatkowych, indywidualnych ustaleń ze specjalistami ds. akustyki.

Zewnętrzne firmy nagłośnieniowe, które planują wykorzystać nagłośnienie sali, muszą uzgodnić zasady współpracy przywożonego systemu z odpowiednim wyprzedzeniem. Nie w dniu imprezy!

Filharmonia nie wypożycza mikrofonów studyjnych, statywów, okablowania oraz nie zapewnia techników scenicznych podczas wynajmów!

 

Zestawienie sprzętu akustycznego:

Digital mixer:

  • YAMAHA CL-3 - (32 RIO preamplifiers)

Cyfrowy system komutacji sygnałów audio:

  • Stagetec NEXUS

Speaker System:

  • d&b audiotechnik Q-SERIES

Głośniki/loudspeakers:

  • main left: 6 x Q1 - TOP, 6 x Q1 - SIDE, 2 x Q7+ 1 x Q10 - BACK, 3 x Q-SUB
  • main right: 6 x Q1 - TOP, 6 x Q1 - SIDE, 2 x Q7+ 1 x Q10 - BACK, 3 x Q-SUB

Wzmacniacze/amplifiers:

  • 5 x d&b audiotechnik D20 (digital AES/EBU)

Wireless system:

  • WisyCom DIGITAL (8 channels)

Wireless microphones:

  • WisyCom MTH400 + DPA d:facto II

Specjalista ds. akustyki

Igor V. Budaj
+48 500 057 641
 

Piotr Piniewski
 

 

Zakup wyposażenia dla Polskiej Filharmonii Bałtyckiej dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego

MKiDN