BILETY ONLINE
Bilety na wszystkie koncerty organizowane przez PFB są dostępne w sprzedaży internetowej ze strony Filharmonii oraz na stronie Bilety24.
W przypadku zakupu biletów online do ceny doliczana jest opłata prowizyjna.
KASY BILETOWE
Gdańsk, ul. Ołowianka 1
58 320 62 62, 58 323 83 62, 664 710 023
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Godziny otwarcia:
• sobota–poniedziałek: nieczynne
• wtorek–piątek: 12:00–18:00
• oraz 4 godziny przed każdym
koncertem wieczornym, 1 godzinę
przed familijnym lub edukacyjnym
Dyrekcja zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
REZERWACJA BILETÓW
Rezerwacji biletów można dokonać telefonicznie lub mailowo poprzez adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Rezerwacja dokonana drogą mailową ważna jest tylko po otrzymaniu pocztą zwrotną potwierdzenia.
Termin wykupienia biletów jest określany w trakcie rezerwacji. Zarezerwowane bilety, które nie będą opłacone do tego czasu, zostaną odwołane bez powiadomienia.
Rezerwacje na koncerty edukacyjne należy odbierać najpóźniej dwa tygodnie przed datą wydarzenia.
BILETY ULGOWE
Przysługują za okazaniem odpowiedniego dokumentu:
- uczniom
- studentom do 26. roku życia
- emerytom i rencistom
BILETY RODZINNE
Obowiązują na koncerty familijne. Jeden bilet rodzinny obejmuje wejście dwóch osób dorosłych (rodzice, dziadkowie lub opiekunowie) i własnych dzieci (cena podawana jest każdorazowo przy danym wydarzeniu).
Zakup biletów rodzinnych tylko w kasie biletowej PFB.
Promocje nie łączą się.
PŁATNOŚCI
Akceptowane formy płatności: gotówka, karty płatnicze, przelew.
Za zarezerwowane bilety można zapłacić w uzgodnionym terminie przelewem na konto bankowe:
Santander Bank Polska S.A. nr 71 1500 1171 1211 7004 1566 0000
W tytule przelewu prosimy o wpisanie nazwiska (bądź nazwy instytucji), na które została założona rezerwacja oraz daty i tytułu koncertu. Opłacone w ten sposób bilety można odebrać w kasie biletowej PFB po upływie 2 dni roboczych od momentu dokonania przelewu lub bezpośrednio przed wydarzeniem.
Klienci indywidualni mogą odebrać bilety opłacone przelewem za okazaniem dokumentu tożsamości lub potwierdzenia przelewu. Klienci instytucjonalni powinni okazać potwierdzenie przelewu lub upoważnienie do odbioru biletów wystawione przez daną instytucję.
FAKTURY VAT
PFB wystawia faktury zgodnie z obowiązującymi przepisami na bilety zakupione w kasie Filharmonii.
Faktury za bilety zakupione za pośrednictwem serwisu Bilety 24 są wystawiane w trakcie procesu zakupu po zaznaczeniu opcji „Faktura VAT”.
ZWROTY BILETÓW
Po zakupieniu biletów kasa biletowa nie przyjmuje zwrotów (dotyczy również karnetów), za wyjątkiem przypadku odwołania lub zmiany daty wydarzenia.
WEJŚCIÓWKI MEDIALNE
Prosimy o odbiór najpóźniej na 1 godzinę przez koncertem w dniu wydarzenia.
Wejściówki medialne zapewniają najlepsze wyznaczone miejsce dostępne w danej chwili w systemie sprzedaży. W razie ich braku nie gwarantujemy miejsc siedzących.
Odbiór wejściówek tylko w kasie biletowej PFB.
INFORMACJA DLA KUPUJĄCYCH
Zastanawiasz się, które miejsce na Sali Koncertowej będzie dla Ciebie odpowiednie? Wejdź w zakładkę PLANY SAL i pobierz plan Sali Koncertowej!
Plan dotyczy tylko koncertów własnych PFB.
INFORMACJA DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Osoby niepełnosprawne, które wymagają opiekuna, za okazaniem odpowiedniego dokumentu mają wstęp wolny na wszystkie wydarzenia, których organizatorem jest PFB*.
Opiekunowi osoby niepełnosprawnej przysługuje bilet ulgowy.
Oferta nie obejmuje koncertów sylwestrowych, balowych i wydarzeń impresaryjnych.